křupavý a šťavnatý domácí hamburger

Křupavý a šťavnatý domácí hamburger

Také vás čas od času přepadne neskutečná chuť na šťavnatý burger? Pokud nyní souhlasně přikyvujete, vyzkoušejte si připravit křupavý a šťavnatý hamburger podle receptu Jakvkuchyni.cz!
Buddha bowl s falafelem

Buddha bowl s falafelem

Buddha bowl bychom mohli nazvat “miskou plnou hojnosti”. Většinou se jedná o vegetariánské jídlo, které je dokonale vyvážené a barevné. Miska je vždy sestavena tak, aby obsahovala čerstvou sezónní a listovou zeleninu, zdravé tuky a obiloviny nebo luštěniny či protein. Díky tomu tělo dostane mnoho vitamínů a minerálů. Na závěr vše zalijeme dresinkem, posypeme oříšky, semínky nebo bylinkami. Buddhovy misky jsou krásně barevné a pokaždé mohou vypadat a samozřejmě i chutnat jinak. Jakvkuchyni.cz přináší recept na Buddha bowl s falafelem. Jak na to?
Pikantní kuřecí kousky v těstíčku

Pikantní kuřecí kousky v těstíčku

Pokud hledáte skutečně rychlý recept a milujete pikantní pokrmy, vyzkoušejte tato pikantní kuřecí prsíčka. Pro inspiraci jsme si odskočili do thajské kuchyně. Základem jsou kuřecí kousky, koriandr a chilli. A pro skutečné milovníky pálivých chutí doporučujeme namáčet kousky ještě v pálivé chilli omáčce, skvěle chutnají také s klasickou sójovou omáčkou.
Křupavý vegetariánský hamburger

Křupavý vegetariánský hamburger

Americká klasika nad klasiky – hamburger – je u nás čím dál oblíbenější. A oblíbenou se stává i samotná příprava domácích hamburgerů. Tuto klasiku s obvykle s podáním řádného kusu masa, lze připravit i ve velmi chutné vegetariánské verzi, která není o nic ochuzena! Vyzkoušejte hamburger s domácími houskami a brokolicovým karbanátkem. Jak na to?
Vejce z Velikonoc_mimóza

Vejce Mimóza

Vejce Mimóza se řadí k rychlým a efektním předkrmům. I když je název tak trochu zahalen tajemstvím, jedná se vlastně o rozkrojená vařená vejce natvrdo, která jsou plněna žloutkovým krémem. Podávat je můžete se salátem, bylinkami nebo bagetkami.
Salát s meruňkami a feta sýrem

Salát s meruňkami a sýrem Feta

Tajemství skvělé chuti tohoto salátu je v dokonalé kombinaci chutí. Fetu, meruňky a kešu postupně osmažíte na oleji, který nakonec použijete na zálivku. Všechny vůně se tak krásně propojí a olej všechny ingredience propojí. Meruňky můžete nahradit i sezónním ovocem, třeba jahodami.
Salát s mořskými řasami a tofu

Salát s mořskými řasami a tofu

Mořské řasy do svého jídelníčku zařaďte co nejčastěji. Jsou totiž zdrojem jódu a dalších minerálů, které naše potrava neobsahuje dostatek. Zelenému salátu dodají spolu s tofu asijský šmrnc a když je doplníte třeba ještě klíčky, připravíte si extra zdravou a rychlou večeři.
Jarní salát s konopným olejem

Jarní salát s konopným olejem

Rukola obsahuje více vitamínů než ostatní saláty. Protože je její chuť velmi výrazná a ostrá, zjemněte ji hlávkovým salátem. Pak už zbývá jen pohanka pro zdravé cévy, mandle a konopný olej. Osvěžující salát dodá nejen vitamíny, ale i bílkoviny a díky pohance zasytí na dlouhou dobu.
Hovězí burrito

Hovězí burrito

Burrito patří spíše k vydatnějším jídlům, může za to však hlavně vysoký obsah bílkovin. Je proto vhodné zařadit druhé hlavní jídlo spíše zeleninové, případně si nedávat bílkoviny ke svačinám. Kvůli nepatrně vyššímu obsahu tuků se více hodí na oběd, ale to platí hlavně pro redukční jídelníčky.
„Rychlosalátek“ ve sklenici

„Rychlosalátek“ ve sklenici

Takto připravená svačina se dá v průběhu celého dne velmi jednoduše přenést kamkoli, kam máme namířeno. Doplní nám prakticky vše, co organismus ztrácí. Především nám dodá skvělý pocit, že pro sebe něco děláme.